Το σπίτι της Lorena από την Καταλονία

8/1/12
Βρήκα το παρακάτω σπίτι σε ένα blog στα ισπανικά (που δεν καταλάβαινα τίποτα, αλλά ας είναι καλά το google translator!) και νομίζω είναι must-see για όλους για έμπνευση.

Ο Lichtenstein τώρα και σε ταπετσαρία.. δεν είναι κακό (είχαμε δει και αφίσσα εδώ ) .Και ο τοίχος ασορτί με το χειλάκι της κυρίας ;) 

Στο καθιστικό έχει έναν κόκκινο τοίχο που δεν είναι του γούστου μου αλλά την επόμενη φωτό που φαίνεται και το αυτοκόλλητο (?) με διάφορα στα ισπανικά (που δεν έχω ιδέα τι είναι) δένει όμορφα.
  


Στην κρεββατοκάμαρα η σκάλα είναι ωραία ιδέα αν και θα μου άρεσε να είναι δίπλα στον καθρέφτη (και με άλλα αντικείμενα ίσως). Παρόλαυτα είναι μια φθηνή και γουστόζικη ιδέα.


Και άλλη φωτοταπετσαρία στο γραφείο (με βιβλιοθήκη, κουτιά και καρέκλα ΙΚΕΑ, που και γω έχω και πολύ μου αρέσει ;) )


 Και το λεμόνι όμορφο στην κουζίνα (αν και το πλακάκι μέχρι πάνω δεν μ'ενθουσιάζει).


Inspire λοιπόν με αγάπη από την Καταλονία!

PS. Τα credits για το post πάνε εδώ http://bohodecochic.blogspot.com/2011/01/la-casa-de-lorena.html.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!