Έξω βγες, έξω βγες, έξω βγες!

7/5/12
Που έλεγε και η Ραλία σ'ενα τραγούδι... έστω μέχρι το μπαλκόνι! Φτιάξτο και λίγο ομορφούλι και δε θα θες να φύγεις από εκεί! Πάλι έμπνευση για μπαλκονάκια έχω! Είναι ο καιρός τέλειος και οι βραδιές είναι τέλειες για άραγμα στο μπαλκόνι με φίλους ή και μόνος/η, με καφεδάκι το απόγευμα και μπυρίτσα, πίτσες, σουβλάκια το βραδάκι.. (μιαμ, μιαμ και είμαι και σε δίαιτα.. οπότε ας αρκεστώ στη διακόσμηση και όχι σε ιδέες για φαγητό ;) )






Αυτή η ιδέα με τη σκάλα πολύ μου άρεσε! ;)




5 σχόλια:

  1. Madlen είπε...
  2. Υπέροχες φωτογραφίες και μπαλκόνια!!

  3. Marie είπε...
  4. Θαυμάσιες ιδέες!!!

  5. Αναστασία είπε...
  6. Τι όμορφα!

  7. STARDUST είπε...
  8. Υπέροχα είναι! Υπέροχη είναι επίσης κι η ιδέα σου για ρηλάξ στις βεράντες μας και στα μπαλκονάκια μας με σουβλάκια! Αλλά ας αλλάξουμε κουβέντα καλύτερα γιατί κι εγώ είμαι σε δίαιτα! :)

  9. vailie είπε...
  10. Πωπωπω!!! Με εχεις στειλειειειει!!!!!
    Τι υπεροχα μπαλκονια ειναι αυτα....
    Να μην θες να ξεκολλησεις απτη βεραντααα!!!!
    Ποιο να ξεχωρισω ετσι υπεροχα που ειναι?
    Φιλια πολλα! ;ο)

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!