Σκανδιναβικό στυλ - Πάμε Δανία

28/5/12
Το παρακάτω σπίτι στη Δανία, έχει διακοσμηθεί από τους ιδιοκτήτες του. Λιτό, κλασσικό σκανδιναβικό σπίτι, που μπορεί να μας φαίνεται κάπως άδειο αλλά έχει ωραίες γωνίτσες που μπορούμε να εμπνευστούμε και να φτιάξουμε και στο δικό μας σπιτικό. Η γούνα πχ. που είναι αφημένη στο μπράστο του καναπέ δίνει μια αίθηση ζεστασιάς και τα μαξιλάρια στο πάτωμα είναι τέλεια. Το επιδαπέδιο φωτιστικό ΙΚΕΑ μου κάνει. Τέλος ο πίνακας, είναι αρκετά σκούρος και λίγο.. εκφοβιστικός για να γούστα μου αλλά είναι διαφορετικός :)


Κουζίνα και τραπέζι ασορτί από ξύλο καρυδιάς και το φωτιστικό πάνω από την τραπεζαρία φοβερό!


Στην κουζίνα, δίπλα στη σκάλα, κάνει την εμφάνιση του ο μοδάτος μαυροπίνακας (αναρωτιέμαι πότε τελικά θα φτιάξω και γω έναν!)


Και από το υπνοδωμάτιο διακρίνεται μια πόρτα (εισόδου? ) που είναι ντυμένη με αυτοκόλλητο!
Οι φωτογραφίες με το νεογένητο πάνω στη συρταριέρα είναι όλα τα λεφτα πάντως.


Πηγή : http://boligmagasinet.dk/article/73661-hjemme-hos-timm-vladimir/gallery/397584

1 σχόλια:

  1. STARDUST είπε...
  2. Πολύ όμορφο! Μου αρέσουν τα "άδεια" σπίτια! Κι αυτό με τον μαυροπίνακα, το έχω κι εγώ ένα άχτι!

Δημοσίευση σχολίου

Copyright 2012 Miss Marple decorates!